Sunday, April 5, 2020

Watch Now Μη φεύγεις (2004) Movie Putlockers 720p Online Streaming

Get Free Μη φεύγεις (2004) Movies Full HD 720p Without Download Streaming Online

     


Μη φεύγεις Movies Full 720p Without Downloading Streaming Online


Narrative Μη φεύγεις (2004):

Students at the University of Thessaloniki worried about interpersonal relationships, but also for what will face when they finish the carefree student life.

""

Watch Now Μη φεύγεις (2004) Movies Solarmovie 720p Without Download Stream Online

     

Movie details

Title: Μη φεύγεις
Released: 2004-11-21
Genre: Drama, Romance
Director: Federico Fellini
Date: 2004-11-21
Runtime: Minutes
Company:
Homepage: Homepage Movie
Trailer: Video Trailer

Casts of Μη φεύγεις:
Stelios Andronikou, Konstadinos Aspiotis, Vasiliki Nikiforidou, Thanos Pappas, Elena Hadjiafxendi, Marina Hatziioannou, Thanos Chronis,

Rating: 2 out of 10 ★ From 1 Users


Find Out About Μη φεύγεις
'' Μη φεύγεις '' ΒΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΟΥΤΗ Στίχοι : Τάκης Παρισσινός - Μουσική : Λάκης Καρνέζης Από τις 45 στροφές (1969) Σαν ...

Μη φεύγεις μη, με πόνο σου φωνάζω, σαν ναυαγός στο κύμα σ' αγκαλιάζω. Μη φεύγεις μη, χωρίς εσένα χάνομαι, το ...

50+ videos Play all Mix - Γιάννης Πάριος - Μη φεύγεις μη YouTube ...

Μη, άνθρωπέ μου, μη μου φεύγεις τώρα. Τώρα που γνωριστήκαμε, τώρα που γίναμε ένα. Μη μου το κάνεις αυτό. Δεν ξέρεις πώς είναι, γιατί δεν είμαι εγώ που φεύγω, εσύ είσαι. Εσύ είσαι που κάνεις μια νέα αρχή, εσύ είσαι που ...

Σε μουσική Νίκου Αντύπα και στίχους του Νίκου Μωραϊτη το «Μη φεύγεις, μη μένεις» θα μας συντροφεύσει όλο ...

Καρνέζης Λάκης, Παρισσινός Τάκης, Σαν μου 'πες θα φύγω αγάπη γλυκιά, σκοτείνιασε η μέρα, Ανάμνηση αν μείνει η στερνή μου χαρά, καρδιά έγινε πέτρα, Η μοίρα σε παίρνει μακριά μου, σε σέρνει σ' αυτή τη ζωή...

Μη φεύγεις, τα χέρια μου κράτα σφιχτά και χτύπα τη μοίρα, Μη φεύγεις ...

Μη φεύγεις μη, κι αν έχω φταίξει νιώσε με και σώσε με μια στιγμή απ’ την καταστροφή. Στον κόσμο αυτό τι θά `χω να λέω πως υπάρχω, δε θά `ναι πια δικός μου ούτε κι ο εαυτός μου, σαν νά `μαι ...

Καρνέζης Λάκης, Παρισσινός Τάκης, Σαν μου 'πες θα φύγω αγάπη γλυκιά, σκοτείνιασ' η μέ-ρα, Ανάμνηση αν μείνει η στερνή μου χαρά, καρδιά έγινε πέτρα, Η μοίρα σε παίρνει μακριά μου, σε σέρνει σ' αυτή τη ζωή...

Μη φεύγεις, τα χέρια μου κράτα σφιχτά και χτύπα τη μοίρα, Μη φεύγεις γιατί αύριο θα είν’ αργά να διώξεις την πίκρα Η αγάπη βαθιά μας με δάκρυα κι αίμα έχει ποτιστεί Κι αν φύγεις για πες μου

No comments:

Post a Comment